Similarly as in Gristlewel's case I wanted to add Valreek some "courtliness". In effect she lost some of hunter/tracker "charm" of the original, but a part of the trophies and the weapon stayed the same.
Podobnie jak u Gristlewela, tak i w przypadku Valreek chciałem podkreślić "dworskość" modelu. Straciła co prawda na jej rzecz nieco węszącego "uroku" oryginału, ale część trofeów i broń pozostały te same.
Podobnie jak u Gristlewela, tak i w przypadku Valreek chciałem podkreślić "dworskość" modelu. Straciła co prawda na jej rzecz nieco węszącego "uroku" oryginału, ale część trofeów i broń pozostały te same.
Super!!!
OdpowiedzUsuńDzięki!!!
UsuńKonwersja zdecydowanie na plus. Dobra robota.
OdpowiedzUsuńCieszę się, że przypadła do gustu. Tym bardziej, że pierwotna rzeźba nie była w mojej ocenie wcale taka zła (acz pudełkowe malowanie dosyć krzywdzące).
UsuńNie jestem pewien tego nowego ustawienia rąk, ale kołnierz dodaje całe mnóstwo dodatkowej dworskości :)
OdpowiedzUsuńTo ta wspomniana "strata węszącego uroku". Też mam poczucie, że postać jest przy nowym ustawieniu rąk mniej groźna. Miałem jednak gdzieś w głowie stary model chowającej za plecami sztylet Witch Elfki z bodaj 6 edycji WHFB (link niżej) i chciałem pójść w tym kierunku. Zgadzam się, że decyzja o kołnierzu była bez wątpienia korzystna, a ta o rękach - dyskusyjna. Dzięki za komentarz!
Usuńhttps://bit.ly/3a2Potu