czwartek, 14 czerwca 2018

Spiteclaw's Swarm - Hungering Skaven

Jako drugiego ze Zgrai Złoszpona na tapet wziąłem wygłodniałego szczuroczłeka (tj. Hungering Skaven). Opis na jego karcie brzmi następująco:

U niektórych szczuroludzi wykształca się niemożliwy do zaspokojenia głód surowego mięsa, w walce objawiający się drapieżnym szaleństwem. Niekontrolowane ciosy prymitywnej broni mogą być tak samo zabójcze dla zamierzonej ofiary jak i dla pobratymców.

Rozbieżność między charakterystyką a rzeźbą nie była tak duża jak w przypadku jego ropiejącego kolegi, więc - nie licząc drobnych zabaw z klejem UHU - obyło się bez konwertowania. W porównaniu z malowaniem referencyjnym podkreśliłem tylko nieco wzmiankowane w tekście przymioty. Niewidzące, nabiegłe krwią oczy, niepohamowana praca ślinianek i ślady niedawnej konsumpcji - tak postanowiłem odmalować cechy szczególne wygłodniałego szczuroczłeka. Realizacja zamysłu do obejrzenia na samym dole :)

Źródło/Source: www.warhammerunderworlds.com

The second of Spiteclaw's Swarm to be painted was the Hungering Skaven. He is described as follows:

Some skaven develop a voracious hunger for raw flesh that cannot be sated. In battle this manifests as a ravenous madness. The frenzied swipes of their crude weaons can be just as deadly to thier own kind as to their intended prey.

The difference between the description and the actual mini was not as big as in Festering Skaven's case. Apart from little fixes with UHU Glue I haven't changed or added a thing. In comparison with the referential painting I underlined features mentioned in the text. Sightless, boodshot eyes, unrestrained work of the salivary glands and traces of recent consumption - that's how I pictured distinctive features of Hungering Skaven. Below you can see how it worked out :)









10 komentarzy:

  1. Uroczy ;)
    Jak na szczura ofc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "uroczy.jak.na.szczura" to jego drugie imię ;)
      A jak to jest, że ostatnio u Ciebie tak jakoś na blogu nic?

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, nie mogąc nadziwić się, że z taką częstotliwością znajdujesz Waść ostatnio czas, by szepnąć dobre słówko.

      Usuń
  3. Znajduję, bo ostatnio malujesz bliższe mi modele. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że mi się nawet Disqus ostatnio u Ciebie nie odpala? :(
      (Wiadomo, że i tak go nie lubię i w niego nie umiem, ale sam fakt niewyświetlania jakoś mnie zasmucił)(mam jabłkowego chrome'a i safari)

      Tak czy siak, za odwiedziny i komentarz dziękuję. Miło mi bardzo :)

      Usuń
  4. Świetna robota! Podoba mi się, że nie kopiujesz wzoru malowania od GW, tylko starasz się oddać malowaniem to, o co chodzi w figurce. No i poza tym - to przecież skaven!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci te szczury wychodzą, bardzo oryginalnie w Twoim własnym stylu, a ten klimacik lekkiej wścieklizny turbo miodek.

    OdpowiedzUsuń