czwartek, 21 lutego 2019

Magore's Fiends' Magore Redhand

Here's the Magore's Fiends boss. I managed to get better white balance than on Ghartok's i Zharkus' photos, so you can see they're not that yellow it seemed. There'll be an opportunity to compare their colors on a group picture. Hopefully I'll be able to take one soon enough - there's only the Riptooth left to paint.

Jest i szef Diabłów Magore'a. Udało się złapać balans bieli lepiej niż u Ghartoka i Zharkusa i widać, że nie są aż tak żółci, ale za to na każdej fotce wygląda trochę inaczej :P Przy okazji zdjęcia zbiorowego będzie można porównać jednego z drugim. Jak wszystko dobrze pójdzie, to już niedługo - do pomalowania został tylko Riptooth.



8 komentarzy:

  1. Pozamiatane, wygląda niesamowicie! Mrocznie i strasznie, jak dla mnie dużo lepiej niż pozłacani khornici od GW, tak jak chaośnicy wyglądać powinni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejąłem się, jak przeczytałem, że Khorne wszystko ma mosiężne i w to poszedłem ;)

      Usuń
  2. Potsiat into chaos! Fajnie Ci to wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż mi się podoba. :)

    Świetne kontrasty pomiędzy zbroją, kościanym ostrzem, czerwienią, patyną! Bardzo dobra robota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż mnie to cieszy :)

      Cieniowanie stopów miedzi przy użyciu Stegadon Scale Green jestem skłonny polecić każdemu :D

      Usuń