czwartek, 17 października 2019

FKB LXIIa: Godsworn Hunt's Grawl

Thank to Micz of Paint and Kill blog "More than one animal" is October's theme for Polish Mini Blogs. I found it convenient, because I was to convert Grawl, the original Godsworn Hunt's dog, anyway. The difference is I painted the original mini ("one animal") as well and there's gonna be a second part next week (making it "more than").

Za sprawą Micza z bloga Paint and Kill tematem 62 Figurkowego Karnawału Blogowego jest "Więcej niż jedno zwierzę". O tyle mi to pasowało, że oryginalny Grawl - piesek Łowców Zaprzysiężonych Mrocznym Potęgom niezbyt mi się podobał, więc i tak zamierzałem skonwertować coś w jego miejsce. A tak pomalowałem też jego i w efekcie powstanie dwuczęściowy cykl. Dziś na razie jedno zwierzę, a drugie - czyli "więcej niż" - za tydzień.



4 komentarze:

  1. Super stonowana kolorystyka. Czekam na tego drugiego zwierzaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie większe pole do kontrastów!
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  2. O niebo lepiej niż w oficjalnym malowaniu - dużo bardziej wygląda na psa, poczas gdy musialem się zastanowić czy ten od GW to czasem nie kot ;) Bardzo pasuje mu taka dobermanowa kolorystyka, kawał brutalnego psiaka! Też jestem ciekaw cóż nam zaprezentujesz za tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem to samo! Chciałem mu nawet dorobić segment tułowia, żeby miał bardziej kocie proporcje, ale doczytałem później w Internetach, że to pies. Postawiłem sobie za cel, żeby malowanie ułatwiło nieco rozpoznanie, co to takiego :P

      Usuń