czwartek, 30 września 2021

Malifaux Waldgeist / Dryad #3

The third Waldgeist (check out the close-ups of previous Waldgeists) took me the most time, because it needed the most extensive converting. After few weeks of its lying around I've cut out all the stuff I didn't like (vines, a weird comb-like thing on the back) and added some stuff to make it look better (branches on the head, fungi, a skull, a beard from roots/vines). Here's my finished 3rd Waldgeist: solo and with its two friends.

Jak to ja, temat bieżącego karnawału wymyślałem z myślą o konkretnej figurce. Potrzeba mi było dodatkowej motywacji, żeby złożyć trzeciego, wymagającego najdalej idących interwencji Waldgeista do Malifaux. Powycinałem dziwny grzebień z pleców i lichutkie pnącza zewsząd, przerobiłem na wzór kolegów twarz i wyrastające z głowy gałęzie i dodałem zmroczniającą całość czaszkę. A że w efekcie powstało kolejne drzewo, hasło "To się wytnie" wydawało się adekwatne.

Malifaux Waldgeist / Dryad (front)

Malifaux Waldgeist / Dryad (right side)

Malifaux Waldgeists / Dryads

12 komentarzy:

  1. Niezwykle udane rzeźby, a malowanie jak to zwykle w twoim wykonaniu na wysokim poziomie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu rzeźbiarzy i swoim za niezwykle miłe słowa i wysoki poziom kultury :D

      Usuń
  2. Świetne są te driady! Dobra robota. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała trójka wygląda obłędnie, a pomysł i wykonanie driady wyciętej - pierwszorzędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz pełen miłych i wyszukanych przymiotników. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Really cool model - definitely well executed: both sculpts and paintwork! 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It was the one I haven't particularly liked (still not favorite one), but know I can stand it at least :D

      Usuń