czwartek, 26 maja 2022

Mordheim Witch Hunters Priest of Sigmar

Although it's not a Mordheim model per se, I always liked it better and thought that it fits the warband better than the original Witch Hunters Sigmarite Priest model. Both the feeling, the scale, proportions and the "flat design", letting you put the mini easily on its back or belly, are screaming "Mordheim!". (Maybe its just equipped a little too well). The model has been lying in closet for ages, but a friend gave me a reason to take it out and paint it. I am very glad he did :) 

Choć oficjalnie nie jest to figurka do Mordheim, zawsze podobała mi się bardziej i w mojej ocenie pasowała do Witch Hunterów lepiej niż oryginalny model. Zgadza się i atmosfera, skala, i krępa budowa, i typowa dla dobrze zaprojektowanych figurek z tej gry "płaska" orientacja modelu, umożliwiająca łatwe przekładanie z brzuszka na plecki :D (No, może na Mordheim jest trochę za dobrze wyposażony.) Leżał w szafie całe lata, aż kolega QC zaproponował, by w tym miesiącu malować młoty. No to pomalowałem. Z broni koniec końców jestem zadowolony najmniej, ale całość chyba się mniej więcej zgadza.

Mordheim Witch Hunters Warrior Sigmarite Priest (diagonal)

Mordheim Witch Hunters Warrior Sigmarite Priest (side/front)

Mordheim Witch Hunters Warrior Sigmarite Priest (back)

7 komentarzy:

  1. Nie narzekaj. Dobrze wyszedł. Jak go zobaczyłem to mi się od razu przypomniał trailer do Warhammer - Mark of chaos. No i musiałem go oglądnąć jeszcze raz. https://www.youtube.com/watch?v=2iO9cGopQq0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IMO jeden z lepszych jakie zrobili.

      Usuń
    2. @Pepe: Generalnie i ja tak uważam :) Tyle tylko, że inne miejsca wyszły lepiej niż młotki. Może jak się banda zacznie formować, będę miał melodię poprawić. Dzięki! Filmik obejrzałem powtórnie i ja :)

      @QC: Lepszego Kapłana Sigmara nie pamiętam. Lubię jeszcze tego z końską szczęką, co był w parze z Witch Hunterem, ale nawet tamten się IMO nie umywa.

      Usuń
  2. Świetny jest! Mógłby skrzyżować z toporami mojego demona, jak w trailerze, który Pepe wrzucił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, mogliby z powodzeniem wygrać casting. Gdybym miał takiego drugiego, zrobiłbym w wersji "zainspirowanej", z pomarańczowymi młotkami :D

      Usuń
  3. Morda jak u oprycha, pasuje świetnie :D Wyjątkowo udane malowanie do wyjątkowo udanego modelu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zakazanej mordy jestem zadowolony, metale chcę troszkę pomalować. Dzięki!

      Usuń