czwartek, 13 lipca 2023

Cursed City Giant Bat #1

I'm slowly finishing bad guys for Warhammer Quest: Cursed City. I didn't really like the original Giant Bats, so I replaced them with converted Duke's Harriers models from Warhammer Underworlds' The Grymwatch. Here is the first of them. 

Kończę powolutku złoli do Warhammer Quest: Cursed City. Oryginalne Giant Baty podobały mi się umiarkowanie, więc zastąpiłem ja skonwertowanymi modelami z underworldsowego The Grymwatch. Tu pierwszy z nich.

Cursed City Giant Bat #1 (front)

Cursed City Giant Bat #1 (right side)

Cursed City Giant Bat #1 (left side)

2 komentarze:

  1. Świetnie pomalowana luftmysza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej pomalowana niż skonwertowana :D Greenstuffowy nos się mi przed okrzepnięciem zgniótł, a że nie chciało mi się rzeźbić drugi raz, zostało jak jest. Trochę czegoś tam brakuje, ale jak się pomalowało na brudasa, to jakoś ujdzie w tłoku :P Dzięki za komplement pomimo niedoskonałości obiektu.

      Usuń