czwartek, 31 grudnia 2015

Verminkin #1

Po skończeniu Snikkita wziąłem się za malowanie jego popleczników. Na pierwszy ogień poszły szczury z formacji Verminkin - skaveni z klanu Eshin aspirujący do roli Zabójcy. Do ich zobrazowania użyłem klasycznych figurek Rynsztokowców. Oto pierwszy z nich.

Right after finishing Snikkit, I began painting his henchmen of Verminkin formation. As stated in Mordheim Rulebook, they are Eshin Clanrats initiated into the secrets of the clan to begin their training to become Assassins. I used classic Gutter Runners to picture them. Here comes the first of Verminkin.



10 komentarzy:

  1. Pełen oldskul! Buteleczka rulezi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełen oldskul. A i z buteleczki jestem zadowolony. Na tle figurki, która śmiało mogłaby startować w FKB z "Fifty Shades of Grey" w temacie, nie sposób nie zwrócić na nią uwagi :) Dzięki!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję, że odstępy między kolejnymi szczurkami będą krótsze niż między pierwszymi dwoma.

      Usuń
  3. Ale zakapior. Bardzo dobre malowanie i swoją drogą świetny, nieznany mi wzór. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakapturzony zakapior :P Za dobre słowo i życzenia dziękuję :)

      A w sprawie znajomości oldskulowych skavenków bardzo polecam zestawienie, wynalezione kiedyś przez Maniexa: http://s6.photobucket.com/user/Goatfarmer03/library/Skaven Database

      Wszystkiego dobrego!

      Usuń
    2. Jakie fajne zestawienie! Nawet zdążyłem już zapomnieć, że kiedykolwiek coś takiego znalazłem :P

      Usuń
    3. Zestawienie świetne. Regularnie zapominałem, gdzie leży i szukałem go na nowo ;) Postanowiłem więc skorzystać z okazji i "zarchiwizować" link na blogu :)

      Usuń