piątek, 4 grudnia 2015

Arena of Blood - pierwsza trójka

Z okazji organizowanego przez Valador i Bejcą i Pędzlem konkursu "Czarna Dziura", obfotografowałem Wyche w ich naturalnym otoczeniu. Spodobało mi się, jak wyszło, to wrzucam i tu :) Oto Kohrliek, Arakleskk i Kruakhera walczący na Arenie Krwi!

"Black Hole", a contest organised by Valador and Facebook Group Bejcą i Pędzlem, motivated me to take some pictures of Wyches in their natural environment. I liked the photos a lot, so I've decided to post them here too :) Behold: Kohrliek, Arakleskk and Kruakhera fighting on the Arena of Blood!





10 komentarzy:

  1. Genialne! Tak mnie zainspirowałeś, że aż Wycha sobie na łallegro zakupiłem celem pomalowania;) Cała trójka wygląda super. Bardzo lubie,czy to u Dark Eldarów czy Dark Elfów, połączenie z fioletem/purpurą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak rzadko używam fioletowego, różowego i jakichś wrzosowych, tak w wypadku dark elfów/eldarów i Slaanesha wydają mi się pozycją obowiązkową :) A że wszystkie te armie kojarzą mi się z bladością, to fioletowy bardzo dobrze się komponuje :)

      Cieszę się, że wyszło inspirująco :) Czekam zatem na Wycha w fiolecie! Mi zostało jeszcze trzech, ale zrobię przerwę na "wincy fantazy" :)

      Usuń
  2. A mnie zainspirowałeś do ruszenia moich dark elfów z IV edycji :-) (Choć i nowe Wyche mam też do dokończenia).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe piękne, szczegółowe i dynamiczne :) Jednak stare figurki, za swoją umownością i dwuwymiarowymi odlewami, mają niezwykły urok. Najbardziej lubię, jak po pomalowaniu nowoczesnymi metodami, z lahmian medium i świetnymi washami na czele, udaje się zrealizować ich potencjał i okazuje się, że wcale nie są takie przaśne :)

      Usuń
  3. Klasa:) A czy ja dobrze pamiętam, że tam były jeszcze dodatkowe zetonowe murder stakesy poza tymi na planszy? Będziesz coś robił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem robić, ale po grze zwątpiłem. Dodatkowych murder stake'ów jest 16. Jakby zrobić tylko te, byłoby niespójne i konfudująco. Wszystkiego, łącznie z tymi z planszy, będzie ze 30. Nie dość, że zagraci rozgrywkę, to jeszcze kłopot z magazynowaniem (tym bardziej w porównaniu z 16 płaskimi żetonami). Koniec końców, zrobię chyba kilka murder stake'ów do wyglądania, ale do grania będę używał tokenów :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne malowanie i profesjonalne wyraźne zdjęcia (jakoś absolutnie poza moim zasięgiem). Podoba mi się zwłąszca pierwsze zdjecie z wstawkami twarzy. Czym focisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pierwsze zdjęcie to zgłoszenie konkursowe do "Czarnej Dziury". Pozostałe powstały jako efekt uboczny, zanim zrodziła się ostateczna koncepcja z wstawkami :) Focę nikonową lustrzanką, ale mam poczucie, że znaczną część roboty robi też lightbox z mocarnymi lampami.

      Usuń
  5. W przeciwieństwie do przedmówców - mnie nie inspirują elfy z karabinami ;) Ale robota świetna z malowaniem !

    OdpowiedzUsuń