czwartek, 16 marca 2017

FKB XXXI: Gubbinz, Goblin Jester

"Biały kruk", temat XXXI Figurkowego Karnawału Blogowego, doskonale zsynchronizował się z pojawieniem się dzisiejszego bohatera na znanym portalu aukcyjnym. Czaiłem się na niego ładnych parę lat, więc gdy tylko się spostrzegłem*, kupiłem, odebrałem i pomalowałem. Oto questowy Gubbinz, gobliński błazen :)

"Rara avis", a theme of 31th Mini Blog Carnival synchronized perfectly with today's hero showing up on a known auction portal. I've been trying to get him for some time, so as soon as I've noticed he's available*, I bought him, got him delivered and painted him. It's Gubbinz, the Goblin Jester of Warhammer Quest :)



* Istotną pomocą w spostrzeżeniu aukcji z Gubbinzem był Maniex. Dzięki za cynk :D

* Maniex helped me to notice Gubbinz is out there. Thanks for the heads up :D

29 komentarzy:

  1. Świetne malowanie rewelacyjnego modelu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyk! Zawsze mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szacun i za malowanie i za posiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadanie ostatnio zrobiło się prostsze - jeszcze jeden na wiadomym portalu się ostał ;)

      Usuń
  4. Nigdy go jeszcze nie widziałem. Świetna gęba i fajne fioletowe wargi wyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skandal! Był u mnie na blogu ;)

      Usuń
    2. Prawda. Był na Maniexowie we wzorcowym, żółto-czerwonym kubraku. Z kartą postaci i opisem. Za to bez Growlera ;)

      Pomysł na fioletowe wargi wziąłem z tego numeru White Dwarfa, gdzie władzę przejął Black Gobbo :D

      Usuń
    3. Musiałem być wtedy nieobecny akurat jakoś :)

      Usuń
    4. Bo to dawno było :) Dwa lata temu jak obszył:
      http://maniexite.blogspot.com/2014/03/gubbinz-goblin-jester.html

      Usuń
  5. Miodzio. Szczególne komplementy pod adresem grzybków i nochala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzybki chylą kapelusza. Nochal się czerwieni.
      Nie wiem tylko, jak się ma do tego miód ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Brzydka jak noc, ale skoro ma robić za night goblina, to chyba wszystko się zgadza ;)

      Usuń
  7. Tak się zastanawiam
    Czy Goblin "pajac" to po prostu zwykły głupkowaty Goblin w trochę bardziej głupkowatym stroju, czy Goblin który tak naprawdę jest szczwany i udaje głupka??
    Życiowe pytanie idealne na Piątkowy ranek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zasad szczwany jak cholera. Ale to w ogóle chyba częsty przypadek wśród błaznów ;)

      Usuń
  8. Przespałem tą aukcję. I zamiast błazna za 25PLN mam za 75PLN. Wniosek na przyszłość nie spać tylko czuwać :D
    Malowanie bardzo dobre. Grzybki mega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze, bo udało się uniknąć wyniszczającej walki :D
      A 75 też warto.

      Usuń
  9. Świetna praca - szczególnie twarz ze wskazaniem na nochal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plan zrealizowany. Grzyby miały wpadać w oko z tyłu, a nochal - z przodu. Liczyłem co prawda, że w oko wpadną też komuś oczy pacyny, ale tu się najwyraźniej przeliczyłem ;)

      Usuń
  10. Ale blady! To pewno przez te grzybki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stary dobry brzydal! :D jakby ci się znudził to daj znać czy coś... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno byłoby mi się rozstać, ale są na na wiadomym portalu ludzie, którym przychodzi to z łatwością :P (i to na Kup Teraz!)

      Usuń
  12. Stary dobry brzydal! :D jakby ci się znudził to daj znać czy coś... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie pomalowany, w ogóle fajny model !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały, klasyczny, nabytek w bardzo udanym malowaniu!

    OdpowiedzUsuń