czwartek, 15 listopada 2018

AoS28 Angharad Brightshield

I am not a fan of default Stormcast gold. In Underworlds I appreciate defensive style Steelheart's Champions seem to be the best at, but because of esthetic reasons I was not really willing to play them. However, an opportunity (and motivation) to paint them emerged. There was a mentoring program starting on AoS28 FB Group and I was lucky enough to be able to join and get Ana of marvelous Gardens of Hecate to be my mentor. Thanks to her advice I learned to organize the design process (see sketches below); file down everything redundant and differentiate between stuff to deal with GS and Milliput with. Despite the fact the skills and experience acquired in the program are more important to me than the minis made during it, I like them a lot too. Here's one third of my project from AoS28 mentoring program: Angharad Brightshield.


Nie przepadam za domyślnym złotem Stormcastów. Choć więc w Underworldsach doceniam defensywny styl gry, w którym prym zdaje się wieść drużyna Steelhearta, do jej malowania podchodziłem jak pies do jeża. Żeby wreszcie się za nich wziąć, potrzebny był mi pretekst. Takowy znalazł się, kiedy na facebookowej grupie AoS28 pojawiła się możliwość wzięcia udziału w programie mentoringowym. Zapisałem się i miałem dość szczęścia, żeby jako mentora dostać Anę z ubóstwianych przeze mnie Gardens of Hecate. Dzięki jej radom nauczyłem się lepiej organizować proces projektowania konwersji (patrz szkice koncepcyjne poniżej); bez obaw piłować wszystko, czego mi na figurce za dużo i różnicować dziury zalepiane Milliputem i Green Stuffem. Choć efekt uznaję za drugorzędny względem tego, czego się w międzyczasie nauczyłem, z niego też jestem bardzo zadowolony. Oto 1/3 mojego projektu w ramach programu mentoringowego AoS28: Angharad Brightshield.


The "official" model for comparison purposes shown below.
Poniżej - dla porównania - model w "oficjalnym" malowaniu.

Source / Źródło: warhammerunderworlds.com


More photos of my Angharad...
A tu już wszechstronne zdjęcia mojej Angharad...





...and sketches made during the design process:
... i dokumentacja procesu projektowego:


12 komentarzy:

  1. Gratuluję świetnego nauczyciela, któremu jak widać udało się przekazać wiedzę uczniowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleś go odchudził! Normalnie taka szkapa ale ładna szkapa :D z niego wyszła! Nauka nie poszła w las!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda zdecydowanie bardziej realistycznie i średniowiecznie niż "odpicowane złotko" pokazywane w oficjalnym GW.
    Naprawde solidna robota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na realistyczne chyba za bardzo pordzewiali, ale na pewno kłuje w oczy mniej niż GW-owe :) Dzięki!

      Usuń
  4. Super robota! Ciemne kolory zdecydowanie im sprzyjają i wymiana bitsów też zdecydowanie na plus, nie mogę się doczekać reszty drużyny!

    OdpowiedzUsuń