czwartek, 22 listopada 2018

AoS28 Obryn the Bold

Among my Steelheart's Champions Obryn is the furthest away from the original model. The stance and the base are only things left from the "real" one.

Ze całej mojej Straży Steelhearta Obryn najdalej odbiegł od oryginału. Z "prawdziwej" figurki zachowałem tylko jej pozycję i podstawkę ;)


Source / Źródło: warhammerunderworlds.com

According to fluff Angharad used to be a blacksmith, but it was Obryn who fit the job better for me. Thinking about his design I had Dark Souls giants - especially the one from Anor Londo forging lighting weaponsin the back of my mind.

Według fluffu kowalem była kiedyś Angharad, ale to Obryn pasował mi do tej fuchy bardziej. Myśląc o jego projekcie gdzieś z tyłu głowy miałem olbrzymy z Dark Souls, a zwłaszcza tego z Anor Londo - specjalistę od "błyskawicznych" broni.





From the trio Obryn was the one I had the most sculpting fun with - especially when it came to his chainmail made according to tutorial from Gardens of Hecate. Basing on my experience from starting over the armor three times I confirm what Ana wrote - the mix of Green Stuff and Milliput works the best for this.

Z całego trio miałem przy Obrynie najwięcej zabawy z Green Stuffem i Milliputem - szczególnie przy okazji jego kolczugi, rzeźbionej zgodnie z tutorialem z Gardens of Hecate. Na podstawie doświadczeń z trzech podejść do jego pancerza potwierdzam, co napisała Ana: w tym zastosowaniu nie ma jak połączenie żółtej i zielonej masy.


4 komentarze:

  1. Dobre to jest, o jakie to jest dobre!

    Ponownie gratulacje dla nauczyciela i uzdolnionego ucznia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za przemiana! Wygląda niesamowicie! Fajnie, że widać nieco skóry, przełamuje to nieco pancerz - no i młot jest super, od rzeżby po malowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja rad jestem z tego, jak skóra wyszła i wpisała się w ogólną kompozycję. Dzięki!

      Usuń