czwartek, 14 listopada 2019

The Grymwatch's Duke's Harriers

Having ended with the Royal Butcher, I started converting one resurrectable Grymwatch character and all the named ones. I've simultaneously painted those members of the warband who needed only little upgrading or were good as they had been - like Duke's Harriers for example.

Ukończywszy prace nad królewskim rzeźnikiem, wziąłem się za konwertowanie jednego wskrzeszalnego i wszystkich imiennych członków Ponurej Straży. Równolegle malowałem jednak te figurki, których ulepszenia były minimalne albo w których nie było nic do zmiany. Całkiem bez konwersji obyły się na przykład "sokoły" Diuka.




6 komentarzy:

  1. Te gacki są fenomenalnie pomalowane, są mroczne, groźne no i mają oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalne nietopyrze, świetnie Ci wyszły! Niby mroczne, a jednak kontraścik i forma jest :) Fajnie, że jedynym akcentem kolorystycznym są w zasadzie ich oczy i trup na dole! No i super miny mają!


    ...choć trochę umknęła linia podziału formy na skrzydłach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, masz chyba rację co do linii podziału! Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że była tak wyraźna, że przy obróbce pomyślałem, że tak ma być i jeszcze ją w malowaniu podkreśliłem :D

      Dzięki serdeczne za komentarz! Te linie podziału już chyba tak zostaną, ale będę na przyszłość czujniejszy.

      Usuń