czwartek, 26 grudnia 2019

FKB LXIV: Świąteczna Wymiana Figurkowa

Świąteczna Wymiana Figurkowa to "Secret Santa" wśród figurkowych blogerów. Ja wylosowałem Luca Lagao z bloga Gorzej się nie da. Wspominał ostatnio (tu i tu), że pracuje nad swoim zakonem Space Marine'ów, więc postanowiłem pomalować mu do niego sztandarowego:



Jak się okazało, mnie wylosował Elmin z Paint for the Paint God. Sprezentował mi rąbiącego drwa krasnoluda chaosu na choinkowej podstawce:



Za prezent, trafiony pod względem ostatnich zainteresowań kolorystycznych, serdecznie dziękuję! Więcej zdjęć Space Marine'a można obejrzeć w ramach ŚWF-owego unboxingu na Gorzej się nie da :)

4 komentarze:

  1. O! Widzę, że się szczapka drewna odkleiła gdzieś po drodze! Tego nie przewidziałem :D Super, że się podoba, zaś Ptimaris pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wina! Transport przetrwała, to ja pomacałem za bardzo ;)
      Dzięki za wizytę i fajny prezent!

      Usuń
  2. Cały czas jestem pod wrażeniem tego freehandu :/

    OdpowiedzUsuń