czwartek, 27 sierpnia 2020

Hrothgorn's Mantrappers' Gnoblars

I didn't feel like painting Hrothgorn's Mantrappers' gnoblars green. Fortunately, I've come upon boglars  (bog gnoblars) description in a wiki and a photo suggesting they come in blue as well. Here they are, my blue: Luggit&Thawk, Quiv, Bushwakka and a trap.

Jakoś nie pasowało mi malowanie gnoblarów Hrothgorna na zielono. Szczęśliwie, znalazłem w wiarygodnym źródle opis odmiany bagiennej - boglarów, wraz ze zdjęciem świadczącym, że gnoblary występują też w niebieskiej wersji kolorystycznej. Oto moi niebiescy: Luggit&Thawk, Quiv, Bushwakka i pułapka.




6 komentarzy:

  1. Wyglądają zdecydowanie lepiej niż zielone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie się tak zdaje :)
      A do tego różnią się od goblinków!

      Usuń
  2. Kapitalnie wyglądają także i na niebiesko, wyglądają trochę bardziej obco i serious niż gobliny - choć prawdę powiedziawszy, w Twojej 'depresyjnej' palecie to nie jest duża różnica, skoro i tak wszystkiemu bardzo blisko do szarego ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja zrobię, skoro in the grim darkness of the Age of Sigmar there is only war ;) A tak na serio, w ogólności uderzam się w pierś i przyznaję rację, choć akurat tutaj wcale nie odbiegłem kolorem daleko od Boglarów z materiałów referencyjnych.

      Usuń