czwartek, 20 sierpnia 2020

Hrothgorn's Mantrappers' Thrafnir

As the last 2 warbands of 3rd Warhammer Underworlds season are out this Saturday, I wanted to paint the last Beastgrave team I haven't deal with so far: Hrothgorn's Mantrappers. I started with a sabretusk named Thrafnir.

W przeddzień premiery dwóch ostatnich band 3. sezonu Warhammer Underworlds postanowiłem wziąć się za ostatnią niepomalowaną ekipę z Beastgrave - Hrothgorn's Mantrappers. Na pierwszy ogień poszedł sabretusk imieniem Thrafnir.

Hrothgorn's Mantrappers' Thrafnir (right side)

Hrothgorn's Mantrappers' Thrafnir (left side)

Hrothgorn's Mantrappers' Thrafnir (close-up)

9 komentarzy:

  1. Tatuaż zdobi moją twarz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kiciuś, dobry kiciuś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W WHU dobry kiciuś to taki, co gryzie i drapie :D

      Usuń
  3. A mówili, że ten szczeniak co na nim Azog jeździł to jakieś bydle było. Proszę jaki złolowy psiur! Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównanie mogłoby wypaść korzystnie o tyle, że te "śródziemne" figurki są nieco drobniejsze ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajny i nieźle pasi ten tatuaż podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sie ucieszyłem, jak zobaczyłem, że się wziąłeś za tą bandę! Super kiciuś wyszedł - te starsze szablozęby do ogrów wyglądąły dośc mizernie, ten to prawdziwy bydlak i Twoje malowanie bardzo dobrze to podkreśla, ten ciepły brąz bardzo mu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z perspektywy reszty bandy zastanawiałem się, czy aby nie za ciepły, ale sam w sobie jest spoczko i w mojej ocenie. Wygląda na to, że do Beastgrave'a pomaluję wszystko! :)

      Usuń