czwartek, 29 kwietnia 2021

Crimson Court's Prince Duvalle

"Leave everything and paint vampires" - rumbled in my head when I got a box with Crimson Court Warhammer Underworlds warband. I answered the call immediately and painted the boss: Prince Duvalle.

"Rzuć wszystko i maluj wampiry!" - zabrzmiało mi w głowie, kiedy odebrałem pudełeczko z ekipą Crimson Court do Underworldsów. Na zew odpowiedziałem bez namysłu. Super te ludziki. Tym razem zacząłem od szefa - księcia Duvalle.

Crimson Court - Prince Duvalle (side)

Crimson Court - Prince Duvalle (front)

Crimson Court - Prince Duvalle (back)

10 komentarzy:

  1. Włączyła mi się od razu muza z Syphony of the Night w głowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobre skojarzenie (i chyba nie najgorsza gra!)

      Usuń
  2. Blood on the fingers is a great touch! It really tells the story. Great job!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! I thought it would be silly if he was just looking on his palm ;)

      Usuń
  3. Pięknie! Jak tylko zobaczyłem te modele to od razu zapragnąłem je zdobyć, ale jak na razie się powstrzymuję. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Co prawda skali wcale nie trzymają (dobre 40 mm od podstawki po czubek głowy), ale za to maluje się bardzo, bardzo przyjemnie.

      Usuń
  4. Mniej daje po oczach niż drugie podejście, ale też bardzo fajny! Blask miecza i krew na rękach podobają mi się szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za szczególarską informację zwrotną :) Blask był potrzebny, żeby podbić mrok, a tak ustawionej ręki żal było nie zakrwawić! :D

      Usuń