czwartek, 8 kwietnia 2021

Myari's Purifiers' Bahannar

The work on Myari's Purifiers is getting close to the end. Having prepared Bahannar - originally with a silly cow helmet, I tried to modify it so it looks better and resembles the old, good High Elves' pointy hats. While painting him I had fun with his aetherquartz and made them more OSL-y than in case of his pals.

Prace nad Myari's Purifiers zbliżają się do końca. Przygotowując do malowania Bahannara - w oryginale z krowim hełmem, starałem się przerobić górę nakrycia głowy, żeby wyglądała w miarę sensownie i nawiązywała zarazem do starych, dobrych spiczastych czapek High Elfów. Już podczas malowania poszalałem trochę z jego aetherquartzami - kozak z niego, to święcą mu bardziej niż kolegom.


8 komentarzy:

  1. Przyjemny pan! Ja osobiście lubię te przesadzone krowie czapy, ale rozumiem czemu mogą się nie podobać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jesteś pierwszą znaną mi osobą, która wyraża się o nich pochlebnie. Fajnie, że komuś przypadły do gustu :)

      Jak już się wziąłem za przerabianie, myślałem, że ulepię stożek i będzie jak za starych high-elfowych czasów, ale strasznie trudno było trafić z proporcjami i skończyło się na takim spłaszczonym.

      Dzięki za dobre słowo!

      Usuń
  2. O!!! Ten ma mrygające światełko niczym odrzutowiec ;)
    Fajny OSL!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra robota z hełmem. :)

    ♫♫♫A gdybym był młotkowym w fabryce z młotkiem szalał
    To co byś powiedziała czy coś byś przeciw miała♫♫♫

    OdpowiedzUsuń
  4. W Twoim wykonaniu te elfeły nawet dają radę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że z malowania koniec końców nie byłem jakoś super zadowolony, ale na konwertowaniu (tj. wyżynaniu absurdów) to się wyszalałem. Dzięki!

      Usuń