czwartek, 24 lutego 2022

Cult of the Possessed - The Possessed

In contrast to Sisters of Sigmar Sisters Superior kit-bashed from rather new parts, I've painted a classic miniature of the Possessed from Cult of the Possessed Mordheim warband. I've always liked the original color scheme, so I sticked to it (with an exception for a little wyrdstone flash OSL). Here it is.

Skoro w ramach walki karnawału z postem do pary ze świniolubnymi orkami były rybolubne elfy, to dla kontrastu z bogobojnymi siostrzyczkami zmalowałem coś do ekipy bluźnierczych kultystów. Oryginalne malowanie tego modelu zawsze robiło na mnie wrażenie, więc z jednej strony chciałem być mu możliwie wierny, z drugiej strony zrobić jakiś twist. Stanęło na spaczeniowym rozbłysku. Prezentuje się to to tak.





5 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszła ta spaczeniowa poświata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze wyszedł ci ten spaczeniowy błysk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy piszą o kapitalnym OSL, więc ja napisze, że podoba mi się ta ładnie wycieniowana muskulatura ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten nowy punkt widzenia. Starałem się odmalować włókna mięśni i chyba całkiem nieźle to zadziałało :)

      Usuń