czwartek, 11 kwietnia 2024

Underworlds Stormcast Eternals

In connection to saying bye-bye to old Stormcast Eternals, the time deficit I've had lately, and a  will to unify the quality of pictures of WHU warbands throughout the blog - the today's post consists of the new photos of the old Stormcast Eternals teams for Warhammer Underworlds. Take a look at Steelheart's Champions, The Farstriders, and Stormsire's Cursebreakers.

W związku z wychodzeniem z niedoczasu, machaniem na do widzenia starym stormcastom i z myślą o ujednoliceniu blogowej dokumentacji zdjęciowej - wrzucam nowe fotki archiwalnych ekip Stormcast Eternals z Warhammer Underworlds. Rzućcie okiem: Steelheart's Champions, The Farstriders oraz Stormsire's Cursebreakers.



8 komentarzy:

  1. Takich zardzewiałych jak na pierwszym zdjęciu to rozumiem. Tylko ten miecz to bym na rozgrzane żelazo pomalował. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że Stormcastom w rdzy do twarzy :) (A do tego zardzewiałe miło się maluje.) Na rozżarzone żelastwo mam zapisany elegancki tutorial i prędzej czy później coś tak pomaluję. Na moodboardzie tej konkretnej ekipy było żółte niebo, które zainspirowało mnie do tego, żeby pójść jednak w żółciutkoprądowy. Podoba mi się, że jest elektrycznie (w mojej głowie Zeus ciska żółtą błyskawicą), ale nie tak wprost stormcastowo-niebiesko.

      Usuń
  2. Bardzo dobre podejście do tematu. Wreszcie Stormcaści wyglądający odpowiednio true, grim & necro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż niektórym udaje się ze złotych zbroi wycisnąć techniczne cuda, to mnie mierzi sama idea :D Nie śledzę za bardzo AoS-owego lore. Mam jednak wrażenie, że zorientowali się, że złociutkie cacuszka nie są cool i mrok zaczyna wyłazić.

      Usuń
  3. Amazing, love your grimdark take on them.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, snapfit! I don't like Stormcast Eternals models in general. I tolerate them if they are made dark enough :D

      Usuń
  4. Oni się nadają do 6 edycji battla, nie do AoS. Dobrze siadło zamienienie głów w Farstridersach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy rozumiem uwagę o szóstej edycji :P Z Farstriderami mam poczucie, że to był jedyny sensowny wybór - co za zwiadowcy idą na misję w hełmach z wąziutkimi szparkami :D

      Usuń