niedziela, 1 września 2024

FKB CXX: Podsumowanie

Figurkowy Karnawał Blogowy - Robotnik i kołchoźnica
Pomnik „Robotnik i kołchoźnica”, źródło: Wikimedia Commons


Za nami 120. edycja Figurkowego Karnawału Blogowego. W „Sierpem i młotem” udział wzięli:

Quidamcorvus - Warriors of the Storm
Quidamcorvus - człowiek z zasadami do wyposażonych w młoty Wojowników Burzy.


Kapitan Hak - Monument of Sigmar


Koyoth - Warrior with a flail
Koyoth optujący za tym, że jak sierpem i młotem, to właściwie też cepem.


Potsiat - Sisters of Sigmar vs. Brethren
Ja: siostry Sigmara, w ich rękach dwa młoty,
naprzeciw dwie sztuki czerwonej hołoty.


Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękuję za udział w zabawie, a w imieniu gospodarza - Koyotha z Shadow Grey - zapraszam do kolejnej, 121. edycji FKB.

8 komentarzy:

  1. Dzięki za poprowadzenie sierpniowej edycji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie! :) Nie miałbyś aby ochoty przygarnąć którejś z kolejnych edycji?

      Usuń
    2. Żeby była jeszcze mniejsze frekwencja? ;) W sumie... który miesiąc jest pierwszy wolny? Bo temat "dobić trupa!" już mam. ;)

      Usuń
    3. Nie wydaje mi się, żeby tożsamość prowadzącego miała istotny wpływ na frekwencję (być może subiektywna przystępność tematu w nieco większej mierze). Mam za to wrażenie, że udział po prostu bierzesz Ty, tercet rotujących prowadzących (Koyoth, Hak i ja), od czasu do czasu Bahior i czasem ktoś z doskoku.

      Tak czy siak, można uznać, że pierwszy wolny jest grudzień :) Serio reflektujesz? Wskazany przez Ciebie temat pasowałby nawet w kontekście końca roku, ale pewnie do wtedy dałoby się wymyślić też coś innego, może bardziej optymistycznego ;D

      Usuń
    4. Może faktycznie to tylko subiektywne odczucie.

      Ok, to grudzień jest mój. :)

      Ej, jaki optymizm, mój blog nazywa się DansE MacabrE. Pewnych standardów trzeba się trzymać!

      Usuń
    5. Z tym Danse Macabre to w sumie racja! :D Żeby nie było, mi trupy nie przeszkadzają, ale po prostu FKB bym nie grzebał :)

      W mojej ocenie dla paru identyfikujących się z hobby, ale niemających dość czasu na częstsze postowanie kolegów Karnawał jest pretekstem, żeby raz w miesiącu (albo raz na ruski rok) coś tam wrzucić i rzucić okiem, co u innych, którym jeszcze się chce :) Czasy kilkunastu uczestników już pewnie za nami, ale póki tych kilku ma ochotę, to czemu nie :)

      Grudzień zatem Twój!

      Usuń
    6. To taki mój humor, nie przejmuj się tym.

      Usuń
  2. Również bardzo dziękuję za poprowadzenie tej edycji FKB oraz konsekwentne czuwanie nad ciągłością tej inicjatywy! :)

    OdpowiedzUsuń