czwartek, 5 września 2024

The Skinnerkin - Seddrik the Chain

I started a new Warhammer Underworlds warband: ghouls from the Skinnerkin. As I looked at them, I realized that I don't really know why AoS Flesh-Eater Courts have lush hair on their backs :D I cut out everyone's back hair, and sculpted some lumps in its place. I also changed the way I painted the skin from the one presented in Ghoul Skin Painting Tutorial to a dirtier look, more similar to that of Gardens of Hecate than mine. Seddrik the Chain underwent the operation first.

Lecę z nową ekipą do Warhammer Underworlds: ghoulami z the Skinnerkin. Jak na nich popatrzyłem, skonstatowałem, że nie bardzo wiem, dlaczego AoS-owi kanibale mają na plecach bujną sierść :D Powycinałem wszystkim kłaki i porzeźbiłem w to miejsce gruzła. Zmieniłem też sposób malowania skóry na brudniejszy, bardziej od mojego dotychczasowego zbliżony do tego z Gardens of Hecate. Na pierwszy ogień poszedł Seddrik the Chain.

Warhammer Underworlds - The Skinnerkin - Seddrik the Chain (front)

Warhammer Underworlds - The Skinnerkin - Seddrik the Chain (side)

Warhammer Underworlds - The Skinnerkin - Seddrik the Chain (close-ups)

9 komentarzy:

  1. No i teraz mu będzie zimno! ;)

    Ale malowanie fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie losy fashion victim ;)

      Przyjemny ludzik i przyjemne, szybkie malowanie. Cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  2. zacny i przystojny, do tego wygląda jak Efialtes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż rozwarłem komiks - i, rzeczywiście, wytrzeszcz się zgadza :D Dzięki za wizytę i komentarz!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Całkiem niezły ;) Dzięki za wizytę i komentarz!

      Usuń
  4. Super grimdark vibe. Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sie podoba :) Dziękuję za wizytę i komentarz!

      Usuń
  5. Ludek jak z horroru w iście mrocznym malowaniu - świetny!

    OdpowiedzUsuń