czwartek, 8 marca 2018

Unboxing! Huge and Devastating Warhammer Monster

Nie zwykłem robić unboxingów. W tym przypadku jednak już samo opakowanie dało mi tyle radości, że postanowiłem podzielić się wrażeniami. Rzecz dotyczyć będzie pomalowanego ostatnio Marauderowego Gianta z 1990 r.

I am not an unboxing-making kind of guy. This time it was different: the box alone gave me so much joy I wanted to share the impressions. It contained Marauder Giant I've managed to paint lately.

Już nigdy nie będzie takich pudełek.
Boxes like this? Nevermore.

„Ogromne i druzgocące monstrum z uniwersum Warhammera, wrzeszcząc i bekając, budzi strach nawet w najmężniejszych wojownikach” - dowiadujemy się z pudełka. Mowa na nim również o tym, że Gigant dużo pije, więc zdarza mu się przewrócić i zmiażdżyć cielskiem wszystko, co znajdzie się pod nim. I jak tu go nie lubić?

"Huge and Devastating Warhammer Monster, Giant strides about the battlefield yelling and belching, instilling fear in even the most stalwart of warriors" - we learn from the box. It also says that Giant is "a notorious drunkard having tendency to fall over crushing anything beneath him". How not to like this guy?

Mam je wszystkie! / Got 'em all!

W pudełku, starym zwyczajem zawierającym styropianowe przegródki, znajdował się komplet 10 części. Wieść gminna niesie, że czasem trafiały się w zestawie dwie lewe nogi. Ja miałem szczęście i każdy element był inny :)

In the box, containing styrofoam compartments, I've found a set of 10 parts. It is said that there used to be cases you got two left legs. I was lucky enough to get ten different elements :)

Złożyłem. Według pudełka jestem albo stary, albo doświadczony.
Done! According to info on the box I'm either old or experienced.

Wbrew informacji, mówiącej, że to skomplikowany zestaw dla ekspertów, wszystkie części były dobrze spasowane i składanie poszło gładko. Na obrazku model w zestawieniu z Giant Slayerem. Mają prawie 30 lat, ale jak dla mnie wcale się nie zestarzeli :)

Despite the information stating that it is expert kit requiring a degree of modelling skill, the assembly went smoothly. Above you can see the model put against a Giant Slayer. Minis are nearly 30 years old, but IMO they have not grown old at all.

8 komentarzy:

  1. Czytałem dziś na fb żale kogoś, kto dostał takiego giganta w wersji "dwie lewe nogi".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "Oldhammer Community" potwierdzili, że to się zdarza :D

      Usuń
  2. Zazdroszczę, świetny model!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zazdroszczę, zawsze chciałem mieć tego giganta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero kilka miesięcy - odkąd zobaczyłem go w starym WD przy okazji przeszukiwania Internetu pod kątem slayerów :)

      Usuń