sobota, 26 maja 2018

Ironskull's Boyz

Ekipa w komplecie!

Whole warband!






10 komentarzy:

  1. Jest bardzo dobrze, kolorystyka szczególnie mi "siada" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo żółty wyszedł mi trochę przypadkiem :P

      Usuń
  2. Niesztampowy dobór kolorów! Piękne - jeżeli można tak powiedzieć o Orkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W żadnym razie! Albo okrzyk "Waaaaagh!", albo nic ;)

      Usuń
  3. To zbiorowe zdjęcie portretowe: mogliby założyć zespół metalowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To skojarzenie odpowiada mi dużo bardziej niż to boysbandowe, ze względu na które biało-niebieską drużynę ogrów złośliwcy ochrzcili mianem Backstreet Ogres :D

      Link: http://gangsofmordheim.blogspot.com/2017/09/blood-bowl-ogres.html

      Usuń
  4. Naprawdę świetne malowanie! Cholernie klimatyczne postacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z klimatycznością postaci cholernie się zgadzam! Za pochwałę malowania serdecznie dziękuję :)

      Usuń
  5. Chyba najładniejsza banda orków do Shadespire'a jaką widziałem. No bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń