czwartek, 3 maja 2018

Ironskull's Boyz - Hakka

Przez długi weekend nieomal zapomniałbym, że dziś czwartek! Na szczęście udało się jako tako ogarnąć ludki na drugi sezon Shadespire'owego Organised Play. Na pierwszy ogień poszli Ironskull's Boyz. Oto Hakka.

Because of the long weekend I almost forgot it is Thursday! Luckily enough, I (more less) managed to finish the minis for the second season of Shadespire Organised Play. Ironskull's Boyz for the starters. Time for Hakka.





Edit: Zbliżenie po ostatnich poprawkach / Closeup after the finishing touches


11 komentarzy:

  1. To w całości z wyprasek od plastikowych Black Orkow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W całości z Shadespire'owego Ironskulls Boyz. Czterech ich tam, wszyscy mili :)

      Usuń
    2. Dzięki, od dekady nie siedzę w Warhammerze a przydało by się kiedyś wrócić do Orków.

      P.S. Czy to prawda że teraz nie da się używać looted wagon/weapons z innych armii?

      Usuń
    3. Nie mam pojęcia :( Na battle'owych zasadach nie znam się wcale, a i na AoS-owych niewiele. Smutny los człowieka-skirmisha ;)

      Usuń
    4. Ja "wysiadłem z bitewniakow" bo koszty były zbyt duże dla mnie, skirmishe zawsze fajne ale niestety nikt nie gra w GorkaMorka a Morheim srednio mi podchodził. Chociaż z tego co pamietam u nas w Białymstoku dosyć silna liga Blood Bowla była (jest?) i może warto było by abym pogodził się z figurkami do bitewniaków.

      Są jakieś tańsze systemy Post-apo albo light-fantasy/ wczesne średniowiecze na kilkanaście figurek max? Nie muszą być "aktualnie grane", tak żeby można było sobie pomalować drużynę i w razie czego zagrać partyjkę z kumplami dla relaxu

      Usuń
    5. Z post apo Dominik zachwalał ostatnio Gaslands. Podstawka kosztuje jakieś 50 funtów, ale potem gra się resorakami :D
      https://kostkadomina.blogspot.com/2018/04/gaslands.html

      Jeśli o fantasy mowa, jestem ostatnio zachwycony Shadespire'em. Doskonale grywalna podstawka z dwoma bandami do dostania za 170 zł. Jak się Stormcaści i Marauderzy Khorne'a znudzą, kolejne kompletne bandy za mniej więcej połowę tej ceny. Partyjka trwa do dwóch kwadransów.

      Usuń
    6. Dziękuje za pomoc i radę

      Usuń
  2. Wygląda znakomicie! Zbroja wyszła nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszedł. Też jestem pozytywnie nastawiony do Shadespire'a ale raczej takiego domowego grania niż grania na taliach z sieci na turniejach itd - 100% improwizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liga w planszóweczce trochę jak w domu, tylko graczy jakby więcej :) Bezspinkowo.

      (Choć przyznać muszę, że taliami z sieci się przy pierwszym składaniu posiłkowałem, bo jak chciałem wymyślić coś całkiem od podstaw, liczba kart mnie przytoczyła).

      Usuń