czwartek, 26 września 2019

FKB LXI: Godsworn Hunt's Shond

The September theme in Polish Mini Blog Community is a "30-day Fantasy Challange". Other people ask some questions about their history with fantasy genre, but I'd rather paint. That's why I challenged myself to paint something in SENMM technique. Because I'm in the middle of painting my Godsworn Hunt warband, the "something" is Shond Head-Claimer (especially his sword and arm pad). It didn't take 30 days, but was challenging enough :D

Tematem LXI Figurkowego Karnawału Blogowego było 30-dniowe Wyzwanie Fantastyczne. Inni blogerzy co dzień coś piszą, ale ja wolałem podejść do tematu inaczej i sam sobie postawiłem  wyzwanie: pomalować coś w (fantastycznej) technice SENMM. A że akurat jestem w trakcie prac nad ekipą Łowców Zaprzysiężonych Mrocznym Potęgom, padło na Shonda Głów-żądnego, szczególnie zaś jego miecz i naramiennik. Nie zajęło mi to co prawda 30 dni, ale i tak rypania było co nie miara ;)




Many thanks to Maciek for teaching me about the light!
Maćkowi bardzo dziękuję za korepetycje ze światła!

5 komentarzy:

  1. Ale piękny mieczyk! Very gut!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałbym, że jak ktoś zechce próbować SENMM po raz pierwszy, to zrobi to na prostym mieczu, tarczy czy naramienniku space marina - a nie na takim wymyślnym mieczu - tu muszę pogratulować ułańskiej fantazji! ;) Miecz bardzo mi się podoba, kontrasty na medal - jestem pewien, że wydaje z siebie dźwięk 'słyszalnej ostrości' gdy się go wystawia na stół! Zastanawiam się tylko, czy jeżeli to jest SENMM i odbija się horyzont, to czy nieco żółtego gruntu nie powinno się tam odbijać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie - przeciwnie - wydało się, że sensownie porywać się na wygibasy, jak powierzchnia jest ciekawa :)

      Dziękuję za słowa uznania i za słuszną krytykę - co do zasady masz Waćpan pełną rację! Zgadzam się, że biorąc pod uwagę podstawki, odbicia powinny być żółtsze. Idea nie podobała mi się jednak o tyle, że psułaby mi kontrasty. W efekcie ziemia odbija się ciemniejsza (brązowsza) niż jest. Przy drugim podejściu (Grundann, link niżej) udało mi się nieco zbliżyć kolorem odbić do ziemi przy zachowaniu niezłego kontrastu :)

      http://gangsofmordheim.blogspot.com/2019/10/godsworn-hunts-grundann.html

      Usuń
    2. Jak najbardziej rozumiem odejście od realizmu, żeby wszystko dobrze wyglądało ;)

      Usuń