czwartek, 6 lutego 2020

FKB LXVI: Zarbag's Gitz' vintage Squigs

The Fabruary's theme for Polish mini blogosphere is "Renovation" (by Bahior of the Dark Oak blog). I decided to come up with some vintage squigs for it. I buy old Orc & Goblins minis from time to time not having idea what to do with them (but I just like 'em so much). I thought that I might make an alternative Warhammer Underworlds Zarbag's Gitz warband using some of them. Let Gobbaluk and Bonekrakka be a teaser and the beginning of this warband.

Miałem zdążyć z nimi na poprzedni Karnawał (Zakazany Owoc = Pomidory z Zakazanymi Gębami), ale nie wyszło. Nadadzą się teraz, przy okazji bahiorowej "Renowacji". Stare wzory squigów (i goblinów w ogóle) mają czar, któremu raz po raz ulegam. Jak gdzieś rzucą - kupuję. Maluję jednak z rzadka, bo i grać nimi nie bardzo mam w co. Jak tylko zobaczyłem underworldsową ekipę Zarbag's Gitz, pomyślałem, że z powodzeniem można zastąpić nowe, eleganckie modele tymi uroczymi, przaśnymi sprzed lat. Ludki mam właściwie zebrane, trzeba tylko coś tam miejscami pokonwertować. Niech squigi stanowią zaczątek i zapowiedź, choć projekt nie ma założonych ram czasowych ani żadnego dedlajnu.


Source / Źródło: Warhammer Underworlds - Warbands
- Zarbag's Gitz: Bonekrakka / Gobbaluk


And some 'shrooms for a dessert! / A na deser - grzybki!

10 komentarzy:

  1. Świetne pomidory. Ten aportujący kostkę jest lepsiejszy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie pomalowane klasyczne modele. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałem się oddać im sprawiedliwość i mimo oldschoolowości pomalować w miarę nowocześnie. Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  3. No nie, po prostu brilliant, cała ta idea - z wielką niecierpliwością czekam co tam dalej wykombinujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzikich rewelacji nie będzie, ale trochę 25 - 30-letnich staroci (całkiem nieźle pasujących do Zarbag's Gitz) i parę pomniejszych konwersji - i owszem :)

      Usuń
  4. Cudowne :D aż samemu zapragnąłem pomalować jakiegoś klasycznego pomidora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W całym figurkowym świecie nic przyjemniejszego :D

      Usuń