czwartek, 10 lutego 2022

Hedkrakka's Madmob - Hedkrakka

In Poland first weeks of the year are traditionally celebrated as period of carnival. It seemed to be a good opportunity to paint a dancing mini with mask and feathers: the leader of Warhammer Underworlds  warband Hedkrakka's Madmob - Hedkrakka, Gob of Gork.

We wprowadzeniu do lutowego FKB wspomniałem o dzikich orkach jako jednej z możliwych ilustracji karnawału. Choć wtedy miałem na myśli świnie, na których zdarza się jeździć niektórym klanom, przyszedł mi do głowy nieposiadający dzika, a pasujący do tematu przedstawiciel tej frakcji. Jest kolorowy, ma maskę i dziki z niego ork: Hedkrakka, Gob of Gork.

Hedkrakka's Madmob - Hedkrakka, Gob of Gork (front)

Hedkrakka's Madmob - Hedkrakka, Gob of Gork (diagonal left)

Hedkrakka's Madmob - Hedkrakka, Gob of Gork (diagonal right)

6 komentarzy:

  1. Dobra ta Szamana Zielonego Orka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moc Gorka (a może nawet Morka) silna jest w nim!

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy mu w takiej stonowanej palecie! A na plecach jakąś gafę popełniłeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem przekonany do zdjęć pleców - mam poczucie, że jak się nie cyknęło jakiegoś freehanda na płaszczu to raczej niewiele wnoszą i szkoda kliszy :D

      Usuń