czwartek, 5 maja 2022

Cursed City Deadwalker Zombies #9-10

I've gladly come back to painting Cursed City. I removed tombstones from backs of next two zombies and ended up with two visually separable 5-model crews (with the burden and without it). If you'd like to check out the six of them not shown below, go to the post titled "Cursed City Deadwalker Zombies #7-8". Cursed City zombies are hereby done.

Z radością wróciłem do malowania Cursed City. Usunąłem dwóm zombie nagrobki z pleców i mam w efekcie dwie różnowariantowe ekipki po 5 modeli (z balastem i bez)(szóstkę niewidoczną na poniższych zdjęciach można obejrzeć w poście linkowanym powyżej, w anglojęzycznej wersji wpisu). Ta część mobków do CC skończona.



8 komentarzy:

  1. Modele bez 'dowodów tożsamości' zdecydowanie lepiej wyglądają. Świetne malowanie, Zombie wyglądają jak wyciągnięte z ziemi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamysł, miło mi więc, że udało się go komunikatywnie zrealizować.

      Usuń
  2. Your painting style and color palette are perfect for these zombies!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam niedawno skleiłem swoje zombiaki i chyba muszę rozpatrzyć tą redukcję plecaków, fajny pomysł i świetnie malowanie też ofc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abstrahując od względów estetycznych, połowę ludków do CC warto zrobić inaczej, żeby łatwiej odróżniać od siebie grupy w grze :)

      Usuń