czwartek, 22 grudnia 2022

Vampire / Ghost of Christmas Yet to Come

Happy Holidays! To get in the mood I've painted a halberd-wielding Vampire kitbash for Mordheim with traditional colors: SnowWhite Pale, Rednose Red, Solistice Gold and Winternight Black :D All the best, guys!




Wydało mi się możliwe połączenie wpisu na setny karnawał - „The next big thing” - z „okołoświątecznym” modelem. Oto chciałbym znaleźć w nadchodzącym roku  więcej czasu na kitbashowanie (bo kitbashem zaprezentowany model jest). Choć konwertowanie i żonglowanie częściami jest dość czasochłonne, sprawia mi zarazem dużo przyjemności. A że nazbierałem ostatnio sporo elementów pasujących do Łowców Czarownic, Sióstr Sigmara i Opętanych - mam nadzieję zwiększyć przy okazji odsetek ludków do Mordheim względem tych do Warhammer Underworlds. Jak będzie - czas pokaże.

6 komentarzy:

  1. Naprawdę elegancki składak! Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za udana konwersja! Nieźle... naprawdę nieźle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też mi się zdawało, że daje radę.

      Usuń
  3. Beautiful paint job! The skin tones are perfect!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, appreciate it. Means a lot coming from you :)

      Usuń