czwartek, 28 września 2023

Witch Hunters - Witch Hunter #1

It's a first character for my Mordheim Witch Hunter warband, in which I will aim to recreate some of the classic models and their vibe with kitbashes of some new stuff. Here's a tribute to the mini which was referred to as Witch Hunter 4 in an old Games Workshop Catalog available on "Stuff of Legends".

Z myślą o zaproponowanym przez koyotha na październik tematem Figurkowego Karnawału Blogowego„Złota jesień” przygotowałem model mający w zamyśle odwzorować sytuację punktowego oświetlenia postaci typowymi dla liści o tej porze roku kolorami. Celem pełniejszego dopasowania pracy do hasła przewodniego starałem się skonwertować figurkę tak, by wyglądała jakby była w stanie zrobić przeciwnikom z d*** jesień średniowiecza. Dajcie znać, jak się udało ;)

Mordheim - Witch Hunter with torch - Kitbash (front)

Mordheim - Witch Hunter - Kit bash (close-ups)

Mordheim - Witch Hunter with torch - Kit bash (diagonal)

Mordheim - Witch Hunter with torch - Kit bash (sides)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo. Rzeźba zachęcała do zamarkowania zmarszczek mimicznych, a ja dałem się zachęcić i chyba było warto.

      Usuń
  2. Ależ zakapior z niego!

    A z Ciebie wirtuoz światłocienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stare mordheimowe wzory mają masę klimatu. Jak się zachowa ich ducha z użyciem nowych części, efekty wychodzą w mojej ocenie całkiem satysfakcjonująco. Jest plan, żeby w oparciu
      o powyższe założenia zrobić więcej takich drani :)

      Do Caravaggia mi daleko, ale i tak jestem zadowolony z tutejszego efektu. Dzięki za komentarz!

      Usuń