czwartek, 1 września 2016

Kairic Acolyte #1

W przyszłym tygodniu zanosi się na granie w Silver Towera, więc wróciła motywacja do malowania przeciwników :) Poważnie udało się napocząć wczoraj trzech Akolitów, ale wykończyć zdążyłem jednego. Co zaskakujące, mimo podobieństwa maluje się ich dużo przyjemniej niż Adepta.

It seems we're going to play Silver Tower next week, so motivation for painting mobs came back :) I started with three Kairic Acolytes yesterday, but managed to finish only one. What was surprising, despite being similar to the Adept, Acolytes are much more fun to paint.






12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny!Skóra wyszła fenomenalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jak na mnie powstał w dość dobrym tempie, więc cieszę się bardzo, że wygląda przyzwoicie.

      Usuń
  2. Schodu sam robiłeś? Supet wygląda, bardzo dynamiczna sylwetka. Aż mnie kusi nabyć tą planszówkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam :) Szczęśliwie nawet był tutorial:
      http://gangsofmordheim.blogspot.com/2016/07/chamon-fighting-pit-bases-tutorial.html

      Figurki w Silver Towerze są pierwsza klasa (A i sama gra dość przyjemna).

      Usuń
  3. Cała poza na tej podstawce to po prostu mistrzostwo =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej ze wszystkich pasował mi na schody :)

      Usuń
  4. Nie zainwestował w sandały i teraz ma bąble! Super podstawka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi stopami to się zastanawiałem i zastanawiałem, dlaczego wszędzie robią je takie czerwone. Gdzieś doczytałem, że wraz z pazurzastymi, zredukowanymi palcami to pierwsze oznaki tzeentchmutacji. Spodobało mi się, to bąbluję ;P

      Usuń
  5. Bardzo fajne malowanie! Niebezpiecznie kusi mnie ten Silver Tower, choć nie wszystkie ludki mi się podobają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko Grot Scutlings budzą moje wątpliwości. Resztą się jaram i polecam :D

      Usuń
  6. uuu, nieźle, kolory skóry profeska !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Bardzo przyjemnie się ją malowało :)

      Usuń