czwartek, 12 lipca 2018

Spiteclaw's Swarm - Skritch Spiteclaw

I've finally completed my second Shadespire warband. After three pieces of nameless cannon fodder (festeringhungering and lurking skaven) and a treacherous lackey named Krrk, the time for boss has come:

Warlord Skritch Spiteclaw leads a particuralry murderous and spiteful band through the Mirrored City, searching for artefacts and trinkets to loot and an escape route by which he can claw his way to freedom.

It is probably one of skaven characters depicted in the mechanics of a game the best: a megalomaniac commanding from the last row and a coward valuing his life and despising everyone else’s. However, while modifying and painting the mini, I focused on the features from the description and the card. I enriched Skritch with an IronMan-style trinket, and painted his weapon in the "inspired" version (the wicked halberd becomes warp-infused after Skritch upgrades). Reference material below, my version on the bottom.

Źródło/Source: www.warhammerunderworlds.com

No! Druga banda do Shadespire pomalowana. Po trzech sztukach bezimiennego mięsa armatniego (ropiejącym, wygłodniałym i przyczajonym szczuroczłeku) oraz zdradliwym przydupasie imieniem Krrk przyszedł czas na szefa:

Skritch Złoszpon dowodzi wyjątkowo zjadliwą i zajadłą bandą, przeczesującą Odzwierciedlone Miasto w poszukiwaniu artefaktów, świecidełek oraz ścieżki, którą watażka mógłby wyrwać się spod klątwy Shadespire.

To chyba jeden z piękniej odmalowanych w mechanice gry skaveńskich charakterów: megalomański, dowodzący z ostatniego szeregu, tchórzliwy, bardzo ceniący swe życie i gardzący cudzym. Modyfikując i malując figurkę skupiłem się jednak na cechach z opisu i karty. Wzbogaciłem Skritcha o błyskotkę w stylu Iron Mana, a broń pomalowałem w wersji "zainspirowanej" (po ulepszeniu jego rzeźnicka halabarda zmienia się w spaczeniową). Materiały referencyjne powyżej, moja wersja niżej.







12 komentarzy:

  1. Ekstra model ładnie wygląda i broń bardzo pasuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mile ubawiłem się z murkiem i kratką, a i sam szczur sprawił mi dużo radości - jak dla mnie figurka gra w jednej lidze z Thanquolem i Snikchem.

      Usuń
  2. ten spaczeniowy gem jest świetny a kratka i murek to mistrzostwo - wygląda bardzo skaveńsko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako że kratce poświęciłem niemal tyle czasu, co Skritchowi, bardzo mi miło, że wpadła w oko :)

      Usuń
  3. Rogaty Szczur byłby dumny, gdyby Skaveni istnieli. A przecież wszyscy wiedzą, że nie istnieją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest i szefu! Super! Jestem fanem Twoich Skavenów~! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hohoho... pozazdrościć.. Dzięki Tobie kolejna rzecz wskakuje na listę zakupów... Tylko czy ten mały rzeźnik zmieści się na podstawce 20x20? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ma podstawkę większą niż pozostali chłopcy - z pamięci powiedziałbym, że jakieś 32 mm średnicy. Jak będę w domu, pomierzę dół kamiennego łuku, kluczowy w mojej ocenie przy przenosinach na 20x20.

      Usuń
    2. Sam kamor ma w podstawie jakies 8x8. Z kratką zmieści się i na dwudziestce. To oryginalne kółeczko ma jakieś 32 mm.

      Usuń