czwartek, 16 kwietnia 2020

Skaeth's Wild Hunt: Sheoch & Althaen

I liked the dynamic stances of Skaeth's Wild Hunt minis a lot, but didn't really fancy their faces. Decided to keep the first and cover the other with some horned masks referring to Kurnoth/Kurnous depictions (Skaeth gave the good example). Here are some masked Kurnothi Trackers: Sheoch & Althaen.

Bardzo podobały mi się dynamiczne pozy Skaeth's Wild Hunt, ale twarze - już nie za bardzo. Postanowiłem zachowałać pierwsze, a drugie zakryć rogatymi maskami nawiązującymi do wyobrażeń Kurnotha/Kurnousa (dobry przykład w tym zakresie dał Skaeth). Moi "kurnoccy" tropiciele: Sheoch & Althaen.





8 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że wymiana główek wyszła im na dobre - od razu mają się straszniej i poważniej (choć strach chyba, że zawadzą rogami o gałęzie w trakcie harców po lesie).

    Co do malowania, to podobnie jak z ich szefem, strasznie podoba mi się ta głęboka zieloność, co się kryje w ich ciemnym koncepcie kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak straszności i powagi wybaczam tylko oldschoolom, greenskinom i bloodbowlom ;)

      Szczególnie w przypadku Althaen z wpasowaniem tych rogów trzeba było pokombinować (skończyło się na przycięciu ozdóbek kołczanu), ale uważam, że absolutnie było warto (inna rzecz, że aż tak skomplikowane to to nie było). Dzięki za pochwałę zieloności :)

      Usuń
  2. Fakt, modele bardzo dynamiczne, a Twoje malowanie tylko to podkreśla. Raz jeszcze pochwała za wybór kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z kolorami teoretycznie miało być prościutko (miałem zerżnąć je 1:1 ze swamp aelfów - link poniżej), ale proces bywał zaskakujący i ostatecznie zaprowadził mnie nieco gdzie indziej niż początkowo się wybierałem (pierwszy raz na taką skalę używałem olejnych washy, a w ogóle po raz pierwszy błyszczącego lakieru). Tym bardziej cieszę się, że się podoba.

      http://www.exprofundis.com/tutorial-painting-swamp-aelves/

      Usuń