czwartek, 5 sierpnia 2021

Deadwalker Zombies #4-5

I've gladly returned to painting Warhammer Quest: Cursed City mob. The first five Deadwalker Zombies are done (see Deadwalker Zombies #1-3 here). There gonna be some converting with the next five - I'd like to cut their gravestones off and make the zombies more vertical. We'll see how it goes :)

Z radością wróciłem do malowania szeregowych przeciwników z Warhammer Quest: Cursed City. Pierwsza piątka Deadwalker Zombies niniejszym skończona. Jak przyjdzie czas na tę drugą, czeka mnie trochę konwertowania, bo chcę odciąć nagrobki i nieco odgarbić towarzystwo. Zobaczymy, jak to wyjdzie :)



8 komentarzy:

  1. Bardzo cieszy mnie twój powrót do CC, zacne zombiaki, no i czekam na konwersje! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również :) Trzech "lewoskrętnych" zombie przygotowanych do krojenia! (Choć kiedy ich pokroję, nie wiem)

      Usuń
  2. Widziałem już sporo pomalowanych zestawów WHQ CC i twój będzie należał do czołówki najlepszych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się w każdym razie, żeby nie było wstydu.

      Usuń
  3. Wzorowi obywatele, dokumenty zawsze przy sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają jak pracownicy zakładu kamieniarskiego zatrudnieni na śmieciówce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię teraz w wariancie, w którym zrzucili kierat :P

      Usuń