piątek, 15 kwietnia 2016

Shaded Demise (almost finished)

Piotr nie daje mi spokoju, co rusz pytając co ze zbiorową fotką Skavenów. Tymczasem sprawa jest wstydliwa. Od trzech tygodni zabieram się za zrobienie Night Runnera - ostatniego brakującego bohatera i jakoś zabrać się nie mogę.

Aktualna sytuacja jest taka, że zapodkładowałem jednego, ale chyba wolę drugiego. Dodatkowo zastanawiam się, czy przerabiać włócznię na pałkę. Słowem - paraliż decyzyjny. Obiecałem, że fotka grupowa będzie w tym tygodniu, więc wrzucam, co mam i proszę o radę.


Który kandydat na Night Runnera Lepszy?
Lewy czy prawy? Zostawić speara czy robić cluba?


Poniżej wszystko z Shaded Demise, co udało mi się dotychczas maźnąć:








Cała czeredka - z Verminkinami i Night Runnerem.

11 komentarzy:

  1. Czuję się prawie usatysfakcjonowany :D
    Bardziej podoba mi się ten po lewej ale za bardzo podobny do twoich BS. Więc IMO ten po prawej.
    Nie wiem czy szczury w Mordheim występują z włóczniami. Ale mnie osobiście by to nie przeszkadzało.
    A teraz czekam na fotkę CAŁEJ pomalowanej bandy :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład pod ostatnim bohaterem już w takim razie jest. Dzięki za radę! :)

      Usuń
  2. Ten po prawej mniej blaszany jest - bardziej night runnerowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Aktualna sytuacja jest taka, że zapodkładowałem jednego, ale chyba wolę drugiego. Dodatkowo zastanawiam się, czy przerabiać włócznię na pałkę. Słowem - paraliż decyzyjny." Dylematy sercowe jak z powieści dla nastolatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A może zamienisz się ze mną, wyślę Ci figurkę nigth runera za tą figurkę z lewej, co powiesz? xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyślę Ci zdjęcia ramek i sobie sam elementy wybierzesz, uściślając :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o takie małpoludy z 6 edycji, to sam mam niemal nienaruszone ramki, ale jakoś bez chęci wykorzystania ;) Niemniej, dziękuję za propozycję i próbę przełamania impasu :D

      Usuń
  6. Świetna ekipa - zwłaszcza na ostatnim zdjęciu. Ponownie bardzo pochwalę Bonerippera świetnie pomalowałeś te zacny model. Podoba mi się jak uzyskałeś stosunkowo prostymi (nie umniejszając ilości pracy) środkami bardzo dobre i spójne podstawki. Ostatnio bawiłem się w podstawki do FrostgGrave i po 1,5 dłubania w green stuffie puknąłem się w czoło - współczynnik czas wykonania/jakość był zupełnie nieopłacalny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Ciągle mam poczucie, że podstawki są moją piętą achillesową. Cieszę się, że się podobają :) Mi jakoś GS-u zawsze było szkoda na co innego niż konwersje i dolepki, to dziergam w śmieciach (w tym przypadku: papier, piach i trochę trawki).

      Usuń